Ups! Nismo mogli najti tistega, kar ste iskali
Kaj je Napapijri? Poleg tega, da je težko izgovoriti ... No, znamka Napapijri je dansko podjetje, ki je začelo z izdelavo potovalnih torb in se od takrat širi. Čeprav morda ne boste tukaj in iščete potovalne torbe, boste zagotovo tu v naši trgovini, da si ogledate čevlje (saj veste, da je to trgovina s čevlji, kajne?) In vas zagotovo ne bomo razočarali. V ponudbi Napapijri ponujamo moške in ženske čevlje v vseh stilih, od priložnostnih superg do modnih klinastih sandalov. Čeprav gre pri znamki Napapijri za preživetje raziskovalne odprave, so čevlji primerni tudi za čas pred odpravo in po njej.
Sama blagovna znamka je bila ustanovljena leta 1987, čevlji pa so bili v ponudbo uvedeni šele leta 2007. Pripravljeni smo znamki odpustiti ta nadzor v luči njihovega velikega uspeha pri izdelavi omenjenih čevljev. Kakovostni materiali in izdelava se jasno vidijo v tej ponudbi, pa tudi zavezanost vsem stvarem. Podjetje ima trgovine po Evropi in je zasedeno s prodajo svojih čevljev takšnim ljudem, kot ste vi; zato se ne bojte, čeprav kupujete te čevlje po spletu. Ste v odlični družbi.
Ko gre za nego čevljev, je veliko zahtev, ki jih zahtevajo vaši čevlji, odvisno od modela, ki ste ga kupili, in vrste dejavnosti, ki jo opravljate med nošenjem. Če kupite par glamuroznih črpalk in se nato v njih borite z blatom, bo očitno treba opraviti nekaj popravil, da bodo spet videti predstavljivo. Če dobro pomislim, rokoborba z blatom ni nekaj, kar priporočamo med nošenjem kakršnih koli čevljev. Razen morda gumijastih, ki jih lahko enostavno sperete čisto.
Če se odločite za nakup čevljev Napapijri prek spleta tukaj, v naši spletni trgovini, ne boste to storili prvi in zagotovo ne zadnji. Čeprav bi se vsi radi odpravili v København, kjer bi na hitro opravili nakupovanje čevljev, za večino od nas to preprosto ni mogoče. Od tod tudi evropsko priljubljenost naše trgovine. Omogočamo vam potovanje po čevljih, ne da bi morali zapustiti brskalnik. Pravzaprav bi se morda morali bolj tržiti kot potovalne agencije, ki se osredotočajo na čevlje ... Hmm. To je nekaj, kar morate opozoriti na naslednjem sestanku ekipe.